دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)
دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

نایب الزیاره شما باشیم

اگر مایلید به نیابت از طرف شما و عزیزانتان حضرت رضا ( علیه السلام ) را زیارت نماییم نام و نام خانوادگی خود و عزیزانتان را با کلیک بر روی عکس  ارسال نمایید .

اگر عزیزانتان مرحوم شده اند لطفا کلمه مرحوم یا مرحومه را در ابتدای نام ایشان ذکر فرمایید .

بهتر است شما نیز در زمان مشخص شده وضو گرفته و رو به قبله با من همنوا گشته و با خواندن زیارت حضرت یا زیارت امین الله یا زیارت جامعه کبیره ( همه در مفاتیح الجنان هست ) با آقا راز و نیاز کنید .


وعده این هفته ما ان شاالله
( یکشنبه 1395/01/22 )
 
02 رجب 1437


 ساعت 21:30
 
جهت ارسال اسامی روی عکس کلیک کنید


 

اگر میخواهید در ثواب نیابت زیارت عاشقان حضرت شریک شوید لوگوی زیارت نیابتی را در وبلاگتون قرار دهید . برای اینکار این فایل TXTرا دانلود کرده و مطابق آن عمل کنید

 

ضمنا شما میتونید از طریق تماس با شماره زیر مستقیما به روضه منوره وصل شده و با آقای مهربون درد دل کنید .

 

32003333 - 051

نظرات 12 + ارسال نظر
بهناز سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 16:45

خیلی دعام کنید تورو خدا، خیلی دلم گرفته یه مشکلی دارم توروخدا از امام رضا بخوایین حل کنه زودتر

سلام
ان شاالله با عنایات خاصه آقا تمام مشکلاتتون حل بشه
ان شاالله در حرم مطهر آقا دعاگوتون هستم
التماس دعا

زهرا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 19:29

سلام میشه یه اطلاعاتی راجع به کشیک چهارم و هشتم و... که تو کانالتون میگین بگین چیه و چجوریه
مرسی

خدام حرم مطهر در دو گروه اصلی تقسیم بندی میشوند
گروه خدمه و گروه خدمتیاران
گروه خدمه شامل خادم و فراش و کفشدار و دربان هستند که هشت کشیک دارند
یعنی هر هشت روز یکبار به مدت 12 یا 24 ساعت ( بسته به نوع خدمت ) توفیق خدمت در حرم مطهر رو دارند
کشیکهای گروه خدمه شماره گذاری شده است . مثلا این حقیر افتخار خدمت در کشیک هفتم دربانان حرم مطهر رو دارم .

گروه خدمتیاران حدود 35 شاخه خدمتی مختلف ( ویلچر ، راهنمای زائر ، نماز ، ارشاد و .... ) داشته و هر هفت روز یکبار به مدت هشت ساعت توفیق خدمت در حرم مطهر رو دارند
کشیکهای گروه خدمتیاران بر اساس روزهای هفته نامگذاری شده است ( کشیک اول روز شنبه و .... )

بهناز جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 14:46

سلام میشه وقتی میرین حرم واسم دعاکنید بگین بهناز میگه سلام امام رضا آقای خوبی ها دست رد به سینه ام نزن قسمت میدم به جوادت قسمت میدم به جوادت قسمت میدم به جوادت دلم خیلی گرفته دلم خیلی پره من حاجتمو از تو و خدا میخوام

سلام
ان شاالله با عنایات خاصه آقا حاجاتتون روا بشه
من ان شاالله نایب الزیاره و دعاگوتون در حرم آقا هستم
التماس دعا

مریم ص یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 00:41

سلام زیارت قبول.بارها فرم زیارت به نیابت رو پر کردم وشماره تلفنم را جلو اسمم نوشتم من تا نیمه های شب منتظر پیام بودم اما دریغ از یک پیام ، شاید امام رضا نخواد من زیارتشون کنم شایدم برای شما مشکل باشد که پیام بدید.

سلام
متأسفانه تا حالا چنین فرمی دریافت نکردم . اگر دریافت کرده بودم یقینا پیامک میفرستادم خدمتتون
ظاهرا فرم اشکال داره
لطفا از طریق فرم وبلاگ این حقیر در بلاگفا مشخصاتتون رو بفرستید
darbanagha.blogfa.com

مریم شنبه 26 دی 1394 ساعت 03:55

سلام.من فردا عازم مشهدم چطور میتونم شاخه نبات تبرک حرم و گل بگیرم

سلام
از دفاتر نذورات و یا خدام (البته اگر داشته باشند)
گل هم از رواق غدیر بعد از نماز صبح

قمری جمعه 29 آبان 1394 ساعت 20:13

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضاع...
سلام وزیارت قبول دلم واسه صحن وسراتنگه خوش به حالتون به جای ما عاشقا توصحن وسرا نفس عمیق بکشید .....
چه خبرازصفی شدن زیارت !!وقتی خبرشنیدم خیلی خوشحال شدم امیدوارم جواب بده تامن دوباره قسمتم بشه بیام جمع نشه لااقل حسرت دیدن وبوسیدن ضریح آقا رو باخودمون نبریم ازبس روی پله با آقادرد ودل کردیم نه حرفم وپس میگیرم دلم واسه روپله های روبه ضریح هم تنگ شده اگه شد یکم از حال وهوای زیارت بنویسید باعکس باشه به نظرتون صفی شدن حرم جواب میده ؟
دعامون کنید زیاد که بدجور دلتنگیم
التماس دعا

سلام
مدت زمان کوتاهی این طرح بصورت آزمایشی اجرا شد و چون اشکالات عدیده ای داشت حذف شد .

خدا می بیند چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 19:55 http://goosheyedenj.mihanblog.com

سلام

ممنون از وبلاگ پربارتون.

دلمون و پر کشید حرم آقا امام رضا (ع)

خیلی التماس دعا ...

[ بدون نام ] یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 10:53

سلام
چرا دیگه صفای دربانی نمیذارید...
بابا دلمون تنگه برا حرم
دعوت ک نمیشیم بیایم..
حداقل شما حال و هوای حرم رو از ما دریغ نکنید..
التماس دعا
یا علی

سلام
متأسفانه چندی است توفیق نوشتن صفای دربانی حرم آقا رو نداشتم .
البته با عنایات آقا کانالی در تلگرام بنام " عاشقان امام رضا علیه السلام " ایجاد کردم .
میتونید حال و هوای حرم مطهر رو اونجا پیدا کنید
التماس دعا

علی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 17:46

سلام
شما سادات هستین؟شما با اقای منوچهر اتشی نسبتی دارین ؟فکر کنم باید اقای محمد اتشی شاعر معروف باشین :-)
هربزرگواری که هستین برادر بزرگوار این کمترین رو هم دعا کنین

سلام
من متأسفانه از سادات نیستم
با آقای منوچهر آتشی هم نسبتی ندارم
با آقای محمد آتشی که شاعر هستند هم نسبتی ندارم
من فقط نوکر زائرین آقا امام رضا علیه السلام هستم و به این نوکری افتخار میکنم
ان شاالله نایب الزیاره و دعاگوی شما برادر بزرگوار در حرم امام مهربانیها هستم
التماس دعا

پسر مهندس س سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 14:25 http://iliya-sa.blogfa.com

سلام. میلاد با سعادت امام رضا را تبریک میگم

زهرا دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 14:52

سلام .میشه بگین چجوری میشه فرمت زیارت نیابتی رو پرکنم؟اخه جایی برای وارد کردن شماره موبایل نداره که؟قسمت نام عزیزان به چه دردی میخوره؟مرسی التماس دعا

سلام
اگر مایل بودید موقع زیارت به شما پیامک بدم شماره تون رو جلوی اسمتون وارد کنید
قسمت نام عزیزان برای وارد کردن نام عزیزان مخصوصا کسانیکه فوت کردند هست تا نایب الزیاره اونها هم باشم

بی نشان... یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 22:41 http://neda3-14.blogfa.com

سلام خداقوت.
وب نو مبارک. نماز روزه هاتون قبول.
گویا حضرتعالی از درست شدن بلاگفا ناامید شدید!
کما فی سابق مارو از دعای خیرتون محروم نفرمایید.
یاحق

سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه ان شاالله
فعلا که خبری از درست شدنش نیست
چشم ، همچنین شما هم لطفا ما رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد